شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین : داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تافل PBT می‌توانند از امروز، هشتم مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

azmoun

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تافل PBT در تارخ . 23 مهر و 21 آبان می‌توانند برای ثبت نام در این آزمون‌ها از روز شنبه، هشتم مرداد ماه از طریق سایت اینترنتی این سازمان به نشانی http://ets.sanjesh.org مراجعه کنند.

براساس اطلاعیه سازمان سنجش کشور ، ظرفیت ثبت‌نام در هر یک از آزمون‌‌های فوق‌الذکر 250 نفر و محل برگزاری سایت دوم سازمان سنجش آموزش کشور نیز واقع در شهرستان کرج، مشکین دشت،خیابان شهید متوسلیان است.

آن دسته از داوطلبانی که دسترسی به کارت‌های اعتباری خارج از کشور MASTER CARD,VISA... دارند می‌توانند ثبت نام آنلاین این آزمون‌ها را نیز از طریق سایت ETS به نشانی WWW.ETS.ORG/TOEFL انجام دهند. (نشانی مرکز سازمان سنجش آموزش کشور در کرج در این سایت G714 است).

این داوطلبان لازم است تا 10روز قبل از تاریخ آزمون، فرم تقاضانامه مندرج در سایت سازمان به نشانی http://ets.sanjesh.org را تکمیل و یک قطعه عکس (تمام رخ مربوط به سال جاری) را نیز از طریق سایت مورد اشاره ارسال کنند. 

کد خبر 141681

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز